Wat is er toch mis met mij?

05-06-2017

Wat is er toch mis met mij!! Gisteren ontdekte ik licht bloed verlies, wat natuurlijk kan wijzen op mijn ongesteldheid. Maar het kon ook de eventuele innesteling zijn. Ik begon alweer van alles op te zoeken. De ene moment had ik hoop, de andere ook weer niet. Ik gaf het op en besloot gewoon af te wachten, ook al wist ik ergens dat het wel weer niet gelukt zou zijn. Ik hoopte vandaag op te staan zonder bloedverlies, maar helaas... het is momenteel nog niet super veel, maar dat zit er wel aan te komen want de krampen zijn er ondertussen ook al. Ik word gek van mezelf! Waarom? Waarom wil dat nu eens niet lukken? Wat heb ik verkeerd gedaan? Wat is er verkeerd gegaan? Wat lukt er daar niet binnenin? Wat is er mis met mij? Ben ik dan niet goed genoeg om dat geluk te mogen hebben? Ik weet het echt niet meer... Volgens verschillende forums hebben veel vrouwen bloedverlies en zijn ze toch zwanger. Maar moet ik daar echt in geloven? Ik hoop daar zelfs niet op! Pas donderdag mijn bloed laten trekken voor bevestiging, terwijl ik toch al zeker weet dat het niks is. Waarom dan weer mijn tijd gaan verspillen om daar te zitten wachten en misschien nog te hopen. Pff dit is zo emotioneel zwaar! Wetende dat ik de komende 3 maand niks van behandelingen kan doen... en we zo weer een paar maanden verder staan van onze kinderwens. Ik weet nog dat ik zei 2017 wordt ons jaar, yeah right!! Heb de afgelopen tijd alleen maar slecht nieuws gekregen. Zelf mocht ik nu zwanger zijn is het maar voor januari 2018. In september kan ik pas terug beginnen met behandelingen wat er alweer voor zorgt dat ik maar eventueel over bijna een jaar zo een klein wondertje van ons kan vastnemen. Pff had het eigenlijk nog niet uitgerekend maar nu ik er over nadenk maakt het me alleen maar kwader. Pas in mei 2018 en dan moet het in september al lukken. Pff verdien ik dit dan echt!! 


Ik heb al zoveel dingen opgegeven om dit te doen slagen. En dan nog steeds niks.

©2017 PINK CLOUDS, Blogger Sofie Cosyn Oost Vlaanderen, 9080 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin