NEGATIVE

09-06-2017

Zoals verwacht was de uitslag van mijn bloedtest negatief. De pijn is dragelijker omdat ik al ongesteld was en er op voorbereid was. Het is zeer frustrerend te weten dat ik 3 maand niks kan doen. Sommige zouden in een natuurlijke cyclus nog een gokje kunnen wagen, maar jammer genoeg gaat dit niet bij ons. Maar tegelijkertijd denk ik ook dat deze 3 maand rust mij misschien wel deugd gaan doen. Natuurlijk wel met de nodige ups en downs. Binnenkort bekijken we wat we kunnen doen en of we eventueel naar een ander ziekenhuis zouden gaan voor onze volgende poging. Ik hoop echt dat het dan "3de keer goede keer"mag zijn.

Want kleine meid of kleine jongen wat kijken wij zo uit naar jou, maar nu laat je toch wel heel lang wachten op jou! Xx


©2017 PINK CLOUDS, Blogger Sofie Cosyn Oost Vlaanderen, 9080 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin