LIEFDE

23-05-2017

Vandaag deze mooie roos gekregen van mijn liefste! Een klein steungebaartje na hij mijn blog had gelezen. Zoveel liefde voor jou! Dat er maar snel een klein mengelingetje komt van ons! Ooh wat kijk ik daar naar uit! Deze middag weet ik meer over de embryo's. Dinsdag, de dag na de punctie had ik al een telefoontje gekregen dat er 2 bevrucht waren en 1tje niet goed genoeg was voor icsi. Wat er met de 4de gebeurd is weer ik nog niet, hopelijk blijven de 2 embryo's delen. Ik overweeg dan om ze eventueel alle 2 terug te plaatsen. Maar dit hangt af van de kwaliteit. Indien ze allebei van topkwaliteit zijn, raad de gyn aan om 1tje terug te plaatsen en 1 in te vriezen. 

Wish me luck! 


©2017 PINK CLOUDS, Blogger Sofie Cosyn Oost Vlaanderen, 9080 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin