DE PUNCTIE

22-05-2017

Vandaag punctie gehad van de eicellen en 2de IVF POGING! Dankzij de volledige verdoving voel ik er op dat moment niks van. Wel een raar gevoel bij het in "slaap vallen", dit zal nooit wennen. Bij het ontwaken heel veel pijn gehad en nu nog steeds veel last. Naar schijnt hebben ze op mijn buik moeten duwen en waren de follikels moeilijk aan te prikken. Dit omdat er al een paar te ver waren. Helaas hebben ze er maar 4 kunnen uithalen. De gynaecoloog kwam me op de hoogte brengen en stelde voor om icsi te doen, ondanks de superkwaliteit van mijn vriend zijn zaadcellen. Gewoon om er zeker van te zijn dat ze bevrucht zullen zijn, want 4 is wel weinig. Vind het enorm jammer. Had er zo een goeie hoop op met die grote die erbij zaten. Maar men vriend zegt ook, beter weinig en super goede eicellen dan veel en misschien geen goede eicellen. Maarja toch ergens hoop je op meer e, des te meer kans om meerdere in te vriezen. Morgenmiddag wordt ik gebeld met het resultaat van de bevruchting en wanneer de terugplaatsing zal zijn.

 Fingers crossed! 

©2017 PINK CLOUDS, Blogger Sofie Cosyn Oost Vlaanderen, 9080 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin