5 DAYS TO GO

03-06-2017

Nog 5 daagjes te gaan en dan weten we eindelijk de uitslag. De zenuwen beginnen toch wel te komen. Voorlopig voel ik nog niks speciaal, behalve de zenuwen Gelukkig de laatste week genoeg gedaan zodat ik ze niet te veel mee bezig kon zijn. Je blijft er je natuurlijk wel van bewust. Ik hoop zo op goed nieuws, zo starten we 2018 misschien met zen 3tjes of wie weet wel met zen 4tjes. Nu nog verder genieten van die paar daagjes vrij om dinsdag terug in het werk te vliegen. Al zie ik er wel wat tegen op. Net 2weekjes en een half thuis geweest, het zal weer even aanpassen worden. Ook ben ik ontzettend snel moe, gaan mijn benen snel 100 kg wegen en mijn voetjes gloeien voor het minste wat ik doet. Elke avond KO in de zetel, terwijl ik echt niet zo heel veel gedaan heb. Ik denk dat de kilo's die er de laatste maanden zijn bijgekomen ook wel voor iets tussen zitten. 

©2017 PINK CLOUDS, Blogger Sofie Cosyn Oost Vlaanderen, 9080 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin